zondag 24 oktober 2010

Verbouwing zo goed als klaar!


Zo was het.......

De pui er uit


En zo is het geworden:








1 opmerking:

  1. Wow Marleen, wat supergaaf is het geworden! Ongelooflijk hoe snel ze/je dat hebt gedaan...
    CU in NYC!!!!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen