Vannacht ging het veel beter met Luna. Ik ben weer bij haar gebleven maar nu met de bench open. Ze kwam er af en toe wel uit maar dan liet ik haar weer langzaam de bench in gaan. Overdag had ze al vaak in de bench gelegen en zo lang het deurtje open blijft is dat prima. Al haar speeltjes liggen er en af en toe een lekker snoepje.
Ze is al goed op weg om zindelijk te worden. Ze is ontzettend speels en heel erg lief. We krijgen veel kraamvisite.
Dit is het laatste bericht dat ik op de blog plaats. Ik kan tenslotte niet eeuwig door blijven schrijven. Van nu af aan zal ik iedereen die daar behoefte aan heeft persoonlijk informeren over mijn wel en wee.
Lieve mensen, bedankt voor jullie steun en lieve berichtjes! Het heeft me heel erg geholpen om mijn weg weer te vinden. Ik voel me goed en ga de toekomst met vertrouwen tegemoet. dikke knuf voor jullie allemaal! xxx Marleen

