vrijdag 26 november 2010

Luna 6 maanden



Luna is al weer 6 maanden! Ze is een schatje, luistert steeds beter maar kan ook erg druk zijn. (vooral als we bezoek krijgen). Ze is onvermoeibaar met andere honden en ze vindt het heerlijk om achter stokken aan te rennen in het bos.

7 december wordt ze gesteriliseerd.

vrijdag 5 november 2010

New York













Van woensdag tot dinsdag (27 okt - 2 nov.) met 7 vrouwen in New York geweest.... Wat een FEEST!

zondag 24 oktober 2010

Verbouwing zo goed als klaar!


Zo was het.......

De pui er uit


En zo is het geworden:








dinsdag 28 september 2010

Luna 4 maanden

Luna 3 maanden

Luna 2 maanden

donderdag 15 juli 2010

laatste bericht op deze blog


Vannacht ging het veel beter met Luna. Ik ben weer bij haar gebleven maar nu met de bench open. Ze kwam er af en toe wel uit maar dan liet ik haar weer langzaam de bench in gaan. Overdag had ze al vaak in de bench gelegen en zo lang het deurtje open blijft is dat prima. Al haar speeltjes liggen er en af en toe een lekker snoepje.

Ze is al goed op weg om zindelijk te worden. Ze is ontzettend speels en heel erg lief. We krijgen veel kraamvisite.

Dit is het laatste bericht dat ik op de blog plaats. Ik kan tenslotte niet eeuwig door blijven schrijven. Van nu af aan zal ik iedereen die daar behoefte aan heeft persoonlijk informeren over mijn wel en wee.

Lieve mensen, bedankt voor jullie steun en lieve berichtjes! Het heeft me heel erg geholpen om mijn weg weer te vinden. Ik voel me goed en ga de toekomst met vertrouwen tegemoet. dikke knuf voor jullie allemaal! xxx Marleen

woensdag 14 juli 2010

1-0 voor Luna

Voor het slapen gaan heb ik Luna in haar bench gezet. Daar had ze overdag al een paar keer met het deurtje open in gelegen. Het deurtje dicht vond ze natuurlijk niets. Janken, janken, janken.... zo hard! Zoveel geluid uit zo' n klein beestje pfffffff. Ze werd helemaal gek en bleef maar omhoog springen en janken.

Ik sliep op de bank (nou ja slapen) en na 3,5 uur ging ik overstag. Ja ik weet het, je moet niet toegeven maar ik heb er uit de bench gelaten en ze ging naast de bank liggen slapen dus dat heb ik toen maar zo gelaten.

Gister overdag ging het erg goed, we hebben al even aan de lijn gelopen en dat vind ze leuk en ze volgt me goed. Ze vind het heerlijk om te spelen en is erg lief en aanhankelijk. Ze volgt me overal en komt heerlijk tegen me aanliggen.

Straks moet ik naar de tandarts dus zet ik haar weer in de bench..... ze zal er toch aan moeten wennen. Ze moet nog veel leren.



dinsdag 13 juli 2010

Puppy


Vandaag heb ik mijn puppy opgehaald. Het is een teefje en ze heet Luna.

Ontzettend lief en aanhankelijk :)

zondag 11 juli 2010

Weer thuis!

Vannacht rond half 2 vertrokken naar het vliegveld. Op de vlucht naar Dubai had ik 4 stoelen dus ik kon languit liggen slapen. Vanuit Dubai had ik 2 stoelen dus zat ik ook riant en heb ik films gekeken en naar muziek geluisterd. Helaas moest ik op Schiphol meer dan een uur op mijn koffer wachten. Peter Koek stond me al op te wachten.

Eerst wat bij Peter en Nici wat gedronken en daarna naar huis gereden. Mooie bloemen en een plant stonden thuis voor me klaar en huis en tuin waren schoon en opgeruimd en pffffffff wat hebben de boys veel werk verzet in het schuurke. Niet normaal!

Heerlijk dat AH tegenwoordig ook op zondag open is ik heb een wagen vol met groente en fruit gehaald. Ben van plan om het gezonde eten nog even vol te houden.

Lieve mensen ontzettend bedankt voor jullie reacties, mailtjes en smsjes. Ik heb het heerlijk gehad de 3 weken in India en voelde me door al jullie berichtjes nooit alleen. Het is fijn om op deze manier thuis te komen en ik kijk er al weer heel erg naar uit om iedereen weer te ontmoeten en een dikke knuf te geven.

Ik ben weer helemaal opgeladen en ga vol goede moed de toekomst tegemoet!

vrijdag 9 juli 2010

Laatste dag





Vandaag is echt mijn allerlaatste dag hier. Vanmorgen uitgebreid bezoek gebracht aan de beauty clinic voor een pedicure, manicure en ik kreeg een gratis facial van haar :). Ik heb haar foto's laten zien van wintersport omdat ze vertelde dat ze zo gek is op de sneeuw maar deze nog nooit in het echt heeft gezien.

Straks weer lunchen, massages, even naar het strand, diner, even een paar uurtjes slapen en dan word ik om half 2 in de ochtend hier opgehaald. Ik vlieg om half 5 en ben morgen om half 2 s middags weer in Nederland.

Bijna naar huis

Zo gaat het altijd met mij op vakantie. In het begint lijkt de tijd heel langzaam te gaan en dan ineens is het bijna ineens voorbij. Morgen mijn laatste dag hier.......

Vandaag was weer heerlijk, niets bijzonders gedaan. Voor mijn massage een evaluatie met de dokters gehad. Weinig bijzonders. Ze vroegen of ik medicijnen mee naar huis wilde nemen om goed te kunnen slapen. Hahahaha nou die heb ik echt niet nodig hoor. Ik slaap als een roosje.

Murriel is vanmiddag naar de stad gegaan op diamantenjacht. Ben benieuwd of ze hier iets kan vinden.

donderdag 8 juli 2010

Volop genieten

Ineens gaat het heel erg snel.... nog maar een paar dagen hier in het paradijsje. Daarnet weer een heerlijke massages gehad en een komkommer masker (vers komkommersap).

Gisteren hebben we een nieuwe vrouw ontmoet, Angela, ditmaal uit Engeland (London). Weer erg leuk :) Ik kom hier allemaal leuke en sterke vrouwen tegen, allemaal met hun eigen verhaal en allemaal heel verschillend.

Murriel en Angela bij het zwembad.

Ik ga niet meer naar yoga maar houd me rustig, alleen een beetje zwemmen en dromen van de toekomst.


De Duitsers waren erg verdrietig vanmorgen en ik begrijp dat ik precies op tijd ben voor de finale zondag (pffff wat een feest! NOT).
http://verkopen.marktplaats.nl/photopopup/358864162/1 Dit is de link naar de foto van het hondje dat ik op het oog heb......

dinsdag 6 juli 2010

ORANJE er is geen ontkomen aan

Pffff je gelooft het gewoon niet. Speciaal voor mij hadden ze een tv vanmorgen in het restaurant geregeld zodat ik kon zien hoe Nederland de voetbalwedstrijd won. Alsof dat mij interesseert......... Iedereen was heel erg blij voor me :( Ik ben de enige Nederlander hier in het resort. Zelfs de Duitsers kwamen mij feliciteren en vertelde me dat er een octopus is die heeft voorspeld dat Duitsland gaat verliezen.

Gisteren heb ik nagedacht om als ik thuis ben een hond te nemen. Ik heb er al een uitgezocht :). Er is een nestje dat 24 mei is geboren met zwarte hondjes (middelgroot). Kruising tussen een Heidelwachter en een onbekende zwarte hond. Als ik thuis kom ga ik naar het nestje kijken.

Vandaag is het erg warm en vochtig dus straks ga ik lekker in het zwembad liggen luieren en lezen.

Iga naar huis

Mijn toekomstige slaapkamer:


Vandaag was weer een heerlijk dagje. Geen yoga vandaag ik ben gaan zwemmen. Ik had niet zo' n zin in yoga.

Iga heeft met de maten die Jan me heeft opgestuurd van de garage en de werkplaats van Mies een nieuwe slaapkamer / badkamer / inloopkast getekend. Het lukt me niet om de tekening hierbij te sluiten.

We hebben vanavond afscheid van haar genomen want ze vliegt vannacht naar huis. Jammer want met haar ging ik het meeste om. Murriel en ik blijven nu over. Zij blijft hier 7 weken! Dat zou mij te lang zijn.

Ik ben al begonnen met aftellen nog 4 dagen en dan vlieg ik ook terug naar huis.

maandag 5 juli 2010

Verbouwen


Irina (uit Rusland), Iga (uit Polen), Murriel (uit Frankrijk) en ik

Ik kan er nu al naar uitkijken om thuis weer aan de slag te gaan. Ik heb besloten om een aantal zaken thuis te gaan verbouwen. Eerst wilde ik een gastenverblijf maken in het schuurtje en garage. Maar ik vind het wel een goed idee om er zelf te gaan slapen.

Een slaapkamer met uitzicht op de tuin, een kleine badkamer met douche en wastafel en misschien nog een toilet en een inloopkast.... hahahaha helemaal Sex and the city :)

Verder heb ik ook nog een aantal andere zaken op mijn verlanglijstje staan. Eerst mijn financiën maar goed op een rijtje zetten om te kijken hoe ik er precies voorsta. Maar toen ik naar India vertrok zag het er allemaal erg rooskleurig uit.

Iga, de Poolse vrouw die ik hier ben tegengekomen is binnenhuisarchitecte en die gaat me vandaag en morgen helpen met goede ideeën voor de verbouwing. Jan heeft de maten gemaild en de fietsvrienden zijn erg druk met het opruimen van Michel zijn gereedschap. Daar ben ik erg blij mee want ik zou niet weten waar ik zou moeten beginnen.

Hier gaat alles zijn gangetje..... heerlijk genieten van de mooie omgeving, het eten en de massages. Yoga gaat iedere dag weer een beetje beter. Ik kan het iedereen aanraden die wil relaxen en weer even tot zichzelf wil komen. Het is een heerlijk kadootje aan jezelf.

Gisteren hebben we afscheid genomen van Irina de Russische vrouw. We kregen allemaal een kadootje van haar, ontzettend lief, ik kreeg een afbeelding van Garnesh (de God met het olifantenhoofd) en een afbeelding van vogels (omdat ik hier steeds foto' s van vogels maak).

zondag 4 juli 2010

Duitsland blij

Vanmorgen waren de Duitse gasten in ons resort bijzonder opgewekt.... Ik begreep later dat zij een voetbalwedstrijd hadden gewonnen :)

Grappig hoe alles hier aan je voorbij gaat. Morgen gaan ze hier in India staken omdat ze de benzine prijzen te hoog vinden. Hier in het resort zullen we er weinig last van hebben.

Vanmorgen weer naar yoga geweest en het gaat alweer een stuk beter met mijn rug. De massages werden speciaal aangepast aan mijn rugpijn en hebben ook goed geholpen.

Vanmorgen in het zwembad begon het ontzettend te plenzen maar was wel lekker. Het lijkt dan wel of het water warmer wordt. Verder weinig te melden over vandaag.... another day in paradise :)

zaterdag 3 juli 2010

nieuwe massage


Vandaag was weer een heerlijke dag. Lekker gegeten, voor het eerst weer naar yoga geweest (rustig aan).
Ook nog even gezwommen onder een parasol bij het zwembad gelegen. Vanmiddag had ik een nieuwe massage. Een poeder massage, is goed voor je huid en het helpt je om af te vallen. Ik heb de laatste dagen dat ik hier ben alleen nog maar om massages gevraagd en niet meer van die oliebegietingen. Die vind ik wel lekker en relaxed maar een massage (vooral met 4 handen) is heerlijk.

vrijdag 2 juli 2010

boottochtje

Vanmorgen met de 3 meiden en Michael, (duitse gast) en boottochtje gemaakt. Was weer ontzettend lachen met elkaar. Eerst een half uurtje met de chauffeur van het hotel als idioten door het verkeer geraasd en daarna heel relaxed over de rivier naar de zee gevaren. Stukje over het strand gewandeld (ontzettend veel troep op het strand) en daarna wat gedronken in een ander resort.

Halverwege begon het ontzettend te regenen maar dat hield gelukkig weer snel op. Overal zie je mensen in het water; wassen, koken, tanden poetsen, hun behoefte doen..... heel apart.

De foto' s zeggen genoeg:







Bah bah bah!!!!

Ik zie dat ik gisteren vergeten ben te schrijven.....

Iga en ik zijn gisteren een stuk over het strand gaan wandelen. In eerste instantie was het leuk om allemaal mensen tegen te komen maar op een gegeven moment zaten er zo' n 20 mannen op een rijtje. In hun blote kont en die zaten daar gewoon te poepen.

Getver de getver wat ontzettend smerig was dat, het idee, de aanblik en de stank. Ik trok het echt niet langer en was helemaal in shock. We zijn maar terug gegaan.

Hieronder nog wel wat foto' s van gisteren.
Mijn resort vanaf het strand: