
Irina (uit Rusland), Iga (uit Polen), Murriel (uit Frankrijk) en ik
Ik kan er nu al naar uitkijken om thuis weer aan de slag te gaan. Ik heb besloten om een aantal zaken thuis te gaan verbouwen. Eerst wilde ik een gastenverblijf maken in het schuurtje en garage. Maar ik vind het wel een goed idee om er zelf te gaan slapen.
Een slaapkamer met uitzicht op de tuin, een kleine badkamer met douche en wastafel en misschien nog een toilet en een inloopkast.... hahahaha helemaal Sex and the city :)
Verder heb ik ook nog een aantal andere zaken op mijn verlanglijstje staan. Eerst mijn financiën maar goed op een rijtje zetten om te kijken hoe ik er precies voorsta. Maar toen ik naar India vertrok zag het er allemaal erg rooskleurig uit.
Iga, de Poolse vrouw die ik hier ben tegengekomen is binnenhuisarchitecte en die gaat me vandaag en morgen helpen met goede ideeën voor de verbouwing. Jan heeft de maten gemaild en de fietsvrienden zijn erg druk met het opruimen van Michel zijn gereedschap. Daar ben ik erg blij mee want ik zou niet weten waar ik zou moeten beginnen.
Hier gaat alles zijn gangetje..... heerlijk genieten van de mooie omgeving, het eten en de massages. Yoga gaat iedere dag weer een beetje beter. Ik kan het iedereen aanraden die wil relaxen en weer even tot zichzelf wil komen. Het is een heerlijk kadootje aan jezelf.
Gisteren hebben we afscheid genomen van Irina de Russische vrouw. We kregen allemaal een kadootje van haar, ontzettend lief, ik kreeg een afbeelding van Garnesh (de God met het olifantenhoofd) en een afbeelding van vogels (omdat ik hier steeds foto' s van vogels maak).