donderdag 31 maart 2011

Tijd voor verandering

Morgen 1 april dan is het 10 maanden geleden dat Mies overleed...... 21 maart was hij jarig, normaal vierden we dat nooit maar nu toch met een aantal vrienden op het laatste moment een klein feessie gevierd.

Er is veel veranderd, ik ben tot over mijn oren verliefd op Sean, mijn huis staat te koop. Ik zoek een nieuw baasje voor de hond Luna, eind juni ga ik 10 weken op Kreta werken als locatiemanager voor een reisorganisatie en daarna ga ik met Sean op Ibiza wonen.

27 april ga ik ruim 2 weken met Sean naar Ibiza zodat we ons kunnen oriƫnteren op de huizenmarkt.

1 opmerking:

  1. Hoi Lieverds,

    Geniet van en met elkaar!
    Just follow your hearts en geniet van alles wat op jullie pad komt.
    Nu toch een goede reden om een keer Ibiza te ontdekken :-)

    Warme knuffel van Sabrina en Jan

    BeantwoordenVerwijderen