Halverwege begon het ontzettend te regenen maar dat hield gelukkig weer snel op. Overal zie je mensen in het water; wassen, koken, tanden poetsen, hun behoefte doen..... heel apart.
De foto' s zeggen genoeg:

Volop genieten, een nieuwe start! Na het overlijden van Michel op 1 juni 2010 ben ik 3 weken naar India gegaan om weer een beetje tot mezelf te komen. Terug vol energie en plannen begin ik de draad van mijn leven weer op te pakken. Vanaf 13 juli samen met Luna, een kruising Heidewachtel / Labrador.

Hier tropenweer met 37 graden, en dan werken. Ik zou wel even met je wil ruilen hoor, op de poepende mannen na dan. Nederland kwartfinale gewonnen met 2-1 van brasiliƫ. Nu lekker in de tuin met laptop, nu is het heerlijk. Je ziet er goed en uitgerust uit op de foto meid. Fijn om te zien.
BeantwoordenVerwijderenKnuffels van Angelique en Winfred XX
Tsja, poepen als groepsactiviteit kan ook therapeutisch werken....... denk ik; poopers anonymus.
BeantwoordenVerwijderenDikke kus uit het zinderend hete moederlandje van Jan&Sabrientje