Vannacht ging het veel beter met Luna. Ik ben weer bij haar gebleven maar nu met de bench open. Ze kwam er af en toe wel uit maar dan liet ik haar weer langzaam de bench in gaan. Overdag had ze al vaak in de bench gelegen en zo lang het deurtje open blijft is dat prima. Al haar speeltjes liggen er en af en toe een lekker snoepje.
Ze is al goed op weg om zindelijk te worden. Ze is ontzettend speels en heel erg lief. We krijgen veel kraamvisite.
Dit is het laatste bericht dat ik op de blog plaats. Ik kan tenslotte niet eeuwig door blijven schrijven. Van nu af aan zal ik iedereen die daar behoefte aan heeft persoonlijk informeren over mijn wel en wee.
Lieve mensen, bedankt voor jullie steun en lieve berichtjes! Het heeft me heel erg geholpen om mijn weg weer te vinden. Ik voel me goed en ga de toekomst met vertrouwen tegemoet. dikke knuf voor jullie allemaal! xxx Marleen

Lieve marleen...
BeantwoordenVerwijderenHeel hartelijk bedankt voor de mooie blogs eerst tijdens Michel zijn ziekte...
Zo leefden wij iedere dag,wel vanaf afstand ,maar iedere dag met jou/jullie mee.
Het heeft mij/ons erg aangegrepen dat Michel het niet heeft gered!
De manier waarop jij dit allemaal doorstaat geeft aan wat voor een sterke vrouw jij bent.
Ik/wij hebben daar grote bewondering voor!
Ook weer je reis naar India iedere dag gevolgd en lezen uit je woorden dat je het fantastisch hebt gehad.En denk dat je ..klaar bent voor een nieuw leven.Zonder Michel.....maar bedenk ..hij leeft voort in je hart.
Lieve marleen.....bedankt hiervoor en we hopen zo af en toe nog eens iets van je te horen.
Mochten we een keer in de buurt zijn.. melden wij dat.En jij bent natuurlijk samen met Luna altijd van harte welkom bij ons!!
Heel veel liefs van ons
Some where some time..some place
Hans en Anita
Lieve Marleen,
BeantwoordenVerwijderenHet zal wennen zijn om niet steeds weer even een kijkje in jouw leven te nemen, zo iedere dag :-)) Wij komen binnenkort ook Luna bewonderen, misschien leuk om onze Bikkel mee te nemen? Wij houden contact! We zien elkaar snel weer. Liefs xxxx Bianca en Alwin
Hoi Marleen,
BeantwoordenVerwijderenHeel veel plezier met je hondje... wanneer je in de buurt bent kom gerust eens langs met luna... kan ze spelen met onze honden.
Groetjes
Hubert en Sonja
Lieve Marleen,
BeantwoordenVerwijderenWij wensen jou heel veel sterkte en geluk in je nieuwe leven samen met Luna.
We hopen dat je je geluk weer zult vinden.
Maar eigenlijk hebben wij daar het volste vertrouwen in, gezien wat jij allemaal gedaan hebt. Bedankt voor het bijhouden van de blogs.
Wij zijn je daar erg dankbaar voor.
Dag Marleen.
Veel geluk en liefs van Rob en Gerda xxx
Hoi Lieve Marleen, we zijn net terug van onze vakantie en denk "nog even kijken op je blog". We zijn lekker met ons bootje weggeweest naar de eilanden, heerlijk relaxed. Drankje er bij zonnetje op de bol en alles komt dan goed.
BeantwoordenVerwijderenWat een ontzettend leuke hond heb je, echt een schatje om te zien. Zal wel een "flink" hondje worden. Marcel mijn broertje heeft ook een soortgelijke hond gehad. Voor hem ook een vriend (of vriendin) voor het leven. Ik kom hem (of haar) snel even bewonderen, neem ik gelijk de fotos uit de Stork tijd mee. Kom gerust ook een keertje bij ons langs, de deur staat altijd open. Je kan Luna dan ook meenemen, kan hij lekker spelen met onze kat (rode) rinus (maar ik zorg wel dat hij dan bij de buren binnen is....) Jammer dat je stopt met je blog, maar het is mischien ook wel beter. Mijn maatje Mies blijft gewoon lekker op onze schouders meekijken wat we allemaal aan het doen zijn. Ik denk vaak even aan hem, hij blijft een voorbeeld voor ons allen. Hele dikke knuffel van Hilco, zie je vlug