vrijdag 2 juli 2010

Bah bah bah!!!!

Ik zie dat ik gisteren vergeten ben te schrijven.....

Iga en ik zijn gisteren een stuk over het strand gaan wandelen. In eerste instantie was het leuk om allemaal mensen tegen te komen maar op een gegeven moment zaten er zo' n 20 mannen op een rijtje. In hun blote kont en die zaten daar gewoon te poepen.

Getver de getver wat ontzettend smerig was dat, het idee, de aanblik en de stank. Ik trok het echt niet langer en was helemaal in shock. We zijn maar terug gegaan.

Hieronder nog wel wat foto' s van gisteren.
Mijn resort vanaf het strand:

1 opmerking: