Vandaag is echt mijn allerlaatste dag hier. Vanmorgen uitgebreid bezoek gebracht aan de beauty clinic voor een pedicure, manicure en ik kreeg een gratis facial van haar :). Ik heb haar foto's laten zien van wintersport omdat ze vertelde dat ze zo gek is op de sneeuw maar deze nog nooit in het echt heeft gezien.
Straks weer lunchen, massages, even naar het strand, diner, even een paar uurtjes slapen en dan word ik om half 2 in de ochtend hier opgehaald. Ik vlieg om half 5 en ben morgen om half 2 s middags weer in Nederland.

Geen opmerkingen:
Een reactie posten