zondag 11 juli 2010

Weer thuis!

Vannacht rond half 2 vertrokken naar het vliegveld. Op de vlucht naar Dubai had ik 4 stoelen dus ik kon languit liggen slapen. Vanuit Dubai had ik 2 stoelen dus zat ik ook riant en heb ik films gekeken en naar muziek geluisterd. Helaas moest ik op Schiphol meer dan een uur op mijn koffer wachten. Peter Koek stond me al op te wachten.

Eerst wat bij Peter en Nici wat gedronken en daarna naar huis gereden. Mooie bloemen en een plant stonden thuis voor me klaar en huis en tuin waren schoon en opgeruimd en pffffffff wat hebben de boys veel werk verzet in het schuurke. Niet normaal!

Heerlijk dat AH tegenwoordig ook op zondag open is ik heb een wagen vol met groente en fruit gehaald. Ben van plan om het gezonde eten nog even vol te houden.

Lieve mensen ontzettend bedankt voor jullie reacties, mailtjes en smsjes. Ik heb het heerlijk gehad de 3 weken in India en voelde me door al jullie berichtjes nooit alleen. Het is fijn om op deze manier thuis te komen en ik kijk er al weer heel erg naar uit om iedereen weer te ontmoeten en een dikke knuf te geven.

Ik ben weer helemaal opgeladen en ga vol goede moed de toekomst tegemoet!

5 opmerkingen:

  1. Hallo lieve Marleen,
    We hebben iedere dag je belevenissen gevolgd en wat kun je alles mooi verwoorden zeg!!
    Schrijfster worden zou je heel goed kunnen.
    We willen je heel veel geluk toewensen voor de toekomst maar dat gaat zeker goed komen met jouw wilskracht!!liefs vanuit Chili, Ad en Toos

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom terug meid, was fijn om je berichtjes te lezen op de blog. bel je binnenkort om weer eens bij te kletsen. Veel liefs van ons...

    Angelique en Winfred XX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha lieve Marleen,
    Welkom thuis! We hebben met plezier je blog gelezen en bleven zo goed op de hoogte van alles. Het lijkt ons een bijzondere ervaring geweest en zijn benieuwd naar je verhaal live. En een hondje, tja, dat kunnen wij alleen maar aanraden. Wij zouden niet zonder dat mormel kunnen. Het geeft zoveel leven en liefde. Heerlijk gewoon. Hopelijk ga jij dit ook ervaren. Heb je al een naam?? Nou, nu eerst maar weer lekker aarden hier... Houd je dit blog in de lucht of komt er iets anders? We spreken elkaar snel! Liefs en knuf xxx Bianca en Alwin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi lieve Marleen,
    Fijn om te horen dat deze reis je goed heeft gedaan.
    We hebben je blog elke dag gevolgd en zagen dat het je zo goed deed.
    Nu thuis de draad weer oppikken.
    Maar dat gaat je zeker lukken!!
    Je doet het zo goed.
    Mies zou erg trots op je zijn.
    Veel sterkte en geluk wensen wij jou lieverd.
    Dikke kus.
    Rob en Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marleen,
    Weer welkom thuis en ook wij hebben geregeld je blog gelezen, omdat we heel benieuwd zijn hoe je je na die heel zware periode in India zou op gaan laden. Zo te lezen is dat heel goed gelukt en heb je veel energie gekregen vd rust en zorg aan jou en vooral vd andere sterke vrouwen om je heen.
    Dan ook zo misschien een hondje in huis, nou..dat kunnen we zeker aanraden, wij weten dat een hond je gezelligheid, ritme en veel buitenlucht en beweging kan geven, trouwens ook rotzooi hoor!
    Mocht je logeeradres voor vakanties zoeken dan kan je dat zeker aan ons vragen, echt.
    Het zal vast ook "vreemd" zijn om thuis te komen in een huis zonder Michel? maar jij gaat het redden met je wilskracht en energie,
    groeten Jeroen en Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen