zondag 4 juli 2010

Duitsland blij

Vanmorgen waren de Duitse gasten in ons resort bijzonder opgewekt.... Ik begreep later dat zij een voetbalwedstrijd hadden gewonnen :)

Grappig hoe alles hier aan je voorbij gaat. Morgen gaan ze hier in India staken omdat ze de benzine prijzen te hoog vinden. Hier in het resort zullen we er weinig last van hebben.

Vanmorgen weer naar yoga geweest en het gaat alweer een stuk beter met mijn rug. De massages werden speciaal aangepast aan mijn rugpijn en hebben ook goed geholpen.

Vanmorgen in het zwembad begon het ontzettend te plenzen maar was wel lekker. Het lijkt dan wel of het water warmer wordt. Verder weinig te melden over vandaag.... another day in paradise :)

2 opmerkingen:

  1. Wat fijn om te lezen dat je steeds beter weet wat je wil als je weer terug bent in Nederland. Heb enorm veel bewondering voor je !!
    Geniet nog van de tijd daar....

    Dikke kussss uit Zandvoort XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geniet er van meissie. Nederland komt wel weer.
    Liefs,

    M en M

    BeantwoordenVerwijderen