Ik sliep op de bank (nou ja slapen) en na 3,5 uur ging ik overstag. Ja ik weet het, je moet niet toegeven maar ik heb er uit de bench gelaten en ze ging naast de bank liggen slapen dus dat heb ik toen maar zo gelaten.
Gister overdag ging het erg goed, we hebben al even aan de lijn gelopen en dat vind ze leuk en ze volgt me goed. Ze vind het heerlijk om te spelen en is erg lief en aanhankelijk. Ze volgt me overal en komt heerlijk tegen me aanliggen.
Straks moet ik naar de tandarts dus zet ik haar weer in de bench..... ze zal er toch aan moeten wennen. Ze moet nog veel leren.

Wat een dropje zeg. Ik smelt er helemaal van! We komen snel eens langs om haar te knuffelen (en jou natuurlijk!).
BeantwoordenVerwijderenLieve groetjes,
Melissa & Willem Jan
Wat een scheetje! Als ik je verhaal zo lees denk ik weer terug aan 2,5 jaar geleden toen wij onze Bikkel kregen. Een heerlijke lieve pup, maar o wat een werk in het begin. En ja, wat een lawaai kan er uit zo'n klein wurm komen, haha. Bikkel heeft 12 nachten gejankt, maar dat is uitzonderlijk hoor. Ik heb er trouwens nog een prima remedie tegen als Luna het wel blijft doen :-)) Heerlijk hoor, zo'n klein ding die je adoreert. Geniet er lekker van en als je vragen hebt over puppies? Je weet ons te vinden! Liefs en knuf xxxx Bianca en Alwin
BeantwoordenVerwijderenHoi Marleen,
BeantwoordenVerwijderenHeerlijk om te lezen dat je een fijne tijd in India gehad hebt. En wat super gaaf een puppy. Gefeliciteerd met Luna! De liefde en aandacht van een hond is zo puur heerlijk.
Geniet ervan want het gaat zo snel. En ja de puppy tijd is soms heerlijk bewerkelijk ;-).
Warme energie knuffel en kus van Ronald en Lilian xxx