vrijdag 9 juli 2010

Bijna naar huis

Zo gaat het altijd met mij op vakantie. In het begint lijkt de tijd heel langzaam te gaan en dan ineens is het bijna ineens voorbij. Morgen mijn laatste dag hier.......

Vandaag was weer heerlijk, niets bijzonders gedaan. Voor mijn massage een evaluatie met de dokters gehad. Weinig bijzonders. Ze vroegen of ik medicijnen mee naar huis wilde nemen om goed te kunnen slapen. Hahahaha nou die heb ik echt niet nodig hoor. Ik slaap als een roosje.

Murriel is vanmiddag naar de stad gegaan op diamantenjacht. Ben benieuwd of ze hier iets kan vinden.

2 opmerkingen:

  1. Zijn die 3 weken nu al om? Wat gaat dat snel...

    Zo te lezen heb je het heerlijk gehad en heb je leuke en bijzondere mensen ONTmoet :-). Ik hoop dat je weer een stuk(je) van jezelf hebt terug gevonden en dat je jouw toekomst positief tegemoet gaat!
    Geniet nog van je laatste dag en alvast een goede reis naar huis!

    Liefs
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee lieve Marleen,
    Inderdaad niet te geloven hoe snel het voorbij is gegaan...En ook weer niet, want we hebben je wel gemist! Fijn dat je je weer hebt kunnen opladen voor wat komen gaat..
    Ben vandaag met Caroline samen naar Frankrijk gevlogen, we gaan ons eerst voorbereiden op de finale :-) en dan op 14 juli uiteraard..
    Hoop dat je een goede terugreis hebt en we bellen maandag, dan is Maarten er ook weer.
    Dikke X

    BeantwoordenVerwijderen