vrijdag 2 juli 2010

boottochtje

Vanmorgen met de 3 meiden en Michael, (duitse gast) en boottochtje gemaakt. Was weer ontzettend lachen met elkaar. Eerst een half uurtje met de chauffeur van het hotel als idioten door het verkeer geraasd en daarna heel relaxed over de rivier naar de zee gevaren. Stukje over het strand gewandeld (ontzettend veel troep op het strand) en daarna wat gedronken in een ander resort.

Halverwege begon het ontzettend te regenen maar dat hield gelukkig weer snel op. Overal zie je mensen in het water; wassen, koken, tanden poetsen, hun behoefte doen..... heel apart.

De foto' s zeggen genoeg:







2 opmerkingen:

  1. Hier tropenweer met 37 graden, en dan werken. Ik zou wel even met je wil ruilen hoor, op de poepende mannen na dan. Nederland kwartfinale gewonnen met 2-1 van brasiliƫ. Nu lekker in de tuin met laptop, nu is het heerlijk. Je ziet er goed en uitgerust uit op de foto meid. Fijn om te zien.

    Knuffels van Angelique en Winfred XX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tsja, poepen als groepsactiviteit kan ook therapeutisch werken....... denk ik; poopers anonymus.
    Dikke kus uit het zinderend hete moederlandje van Jan&Sabrientje

    BeantwoordenVerwijderen