dinsdag 6 juli 2010

Iga naar huis

Mijn toekomstige slaapkamer:


Vandaag was weer een heerlijk dagje. Geen yoga vandaag ik ben gaan zwemmen. Ik had niet zo' n zin in yoga.

Iga heeft met de maten die Jan me heeft opgestuurd van de garage en de werkplaats van Mies een nieuwe slaapkamer / badkamer / inloopkast getekend. Het lukt me niet om de tekening hierbij te sluiten.

We hebben vanavond afscheid van haar genomen want ze vliegt vannacht naar huis. Jammer want met haar ging ik het meeste om. Murriel en ik blijven nu over. Zij blijft hier 7 weken! Dat zou mij te lang zijn.

Ik ben al begonnen met aftellen nog 4 dagen en dan vlieg ik ook terug naar huis.

1 opmerking:

  1. Wat gaat dat snel hé 3 weken, nog maar 4 dagen te gaan. Geniet van je laatste dagen daar. Ik denk dat je straks met veel plezier aan de slag zult gaan in je nieuwe slaapkamer. Dat je aan het aftellen bent is ook een goed teken toch? Je wil weer lekker naar je eigen stekkie.

    Liefs Angelique en Winfred XX

    BeantwoordenVerwijderen