zaterdag 3 juli 2010

nieuwe massage


Vandaag was weer een heerlijke dag. Lekker gegeten, voor het eerst weer naar yoga geweest (rustig aan).
Ook nog even gezwommen onder een parasol bij het zwembad gelegen. Vanmiddag had ik een nieuwe massage. Een poeder massage, is goed voor je huid en het helpt je om af te vallen. Ik heb de laatste dagen dat ik hier ben alleen nog maar om massages gevraagd en niet meer van die oliebegietingen. Die vind ik wel lekker en relaxed maar een massage (vooral met 4 handen) is heerlijk.

3 opmerkingen:

  1. Hej marleen.....

    Wat ziet het er allemaal lekker uit daar en ik zie aan de fotos dat je heerlijk geniet!
    Hier is het benauwd,bloedheet bah!
    Wij nog 4 weken werken en dan ook eindelijk op vakantie.
    We gaan heerlijk naar kroatie..
    Meisje geniet lekker....
    Liefs van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ho Marleen,
    Wat fijn om te lezen dat je het zo naar je zin hebt en leuke mensen hebt ontmoet. Je ziet er relaxed uit, maar wat wil je met al die heerlijke massages. Geniet van je laatste week in India.
    Groetjes Ellis

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi meis,
    Wat heerlijk... zon, zee, strand, lekker eten en massages... klinkt als een prima plek om tot jezelf te komen na alles. Hier inmiddels ook hoog zomer. Lekker warm en plakkend. Wij nu lekker in de tuin met wat lekkers erbij. Alleen die massage ontbreekt nog... :-))) Geniet van je laatste week! Liefs xxx Bianca en Alwin

    BeantwoordenVerwijderen