dinsdag 6 juli 2010

ORANJE er is geen ontkomen aan

Pffff je gelooft het gewoon niet. Speciaal voor mij hadden ze een tv vanmorgen in het restaurant geregeld zodat ik kon zien hoe Nederland de voetbalwedstrijd won. Alsof dat mij interesseert......... Iedereen was heel erg blij voor me :( Ik ben de enige Nederlander hier in het resort. Zelfs de Duitsers kwamen mij feliciteren en vertelde me dat er een octopus is die heeft voorspeld dat Duitsland gaat verliezen.

Gisteren heb ik nagedacht om als ik thuis ben een hond te nemen. Ik heb er al een uitgezocht :). Er is een nestje dat 24 mei is geboren met zwarte hondjes (middelgroot). Kruising tussen een Heidelwachter en een onbekende zwarte hond. Als ik thuis kom ga ik naar het nestje kijken.

Vandaag is het erg warm en vochtig dus straks ga ik lekker in het zwembad liggen luieren en lezen.

4 opmerkingen:

  1. Het klinkt allemaal goed, Marleen. De tijd om terug te keren lijkt aan te breken: naar een vernieuwd eigen thuis met een lief hondenmaatje naast je.
    Ik heb diep respect voor hoe je het allemaal doet.

    XX
    Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve marleen....
    Geniet nog even van je laatste paar dagen!
    Leuk dat je een hondje neemt...
    Kan je je nog herinneren dat jullie bij ons waren tijdens de Wk dat onze hond zo nerveus was(hij kan absoluut niet tegen voetballen op de tv)je begrijpt dat Boris het de laatste weken weer iedere avond zwaar heeft gehad:S.
    Maar een hond is helemaal leuk....je zal er erg van gaan genieten.
    Liefs van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marleen,
    Geniet nog even van de paar dagen die je nog hebt. Fijn te lezen, dat je weer naar huis verlangt en vol nieuwe uitdagingen zit! Spannend hoor.
    Have a nice flight home.
    Groetjes Ellis

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als ik s'morgens op mijn werk ben begin ik met "Marleen in India". Wat heb je een mooi reisverslag gemaakt.Ik ben blij dat de rust je goed heeft gedaan en dat je weer zin hebt om nieuwe uitdagingen aan te gaan. Goeie terugreis toegewenst en ik hoop dat we je snel weer zien...xxxjes Erik en Dineke

    BeantwoordenVerwijderen