dinsdag 13 juli 2010

Puppy


Vandaag heb ik mijn puppy opgehaald. Het is een teefje en ze heet Luna.

Ontzettend lief en aanhankelijk :)

9 opmerkingen:

  1. Schattig hondje en een leuke naam ook. je zal er veel plezier aan beleven. Kom zeker een keertje op kraamvisite. Veel liefs XX

    Angelique en Winfred XX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Marleen...

    Wat een poepie!
    Heerlijk,iemand voor te zorgen wat zal je er een plezier aan gaan beleven.
    Kleine tip:een puppycursus is altijd handiggggggg.
    Liefs van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ps ...

    Misschien een idee om een puppyblog te beginnen.
    Dan hoef je je blogverslaving nog niet op te geven:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aaaahhhhh wat een schatje en wat een leuke naam! Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat en lieverd om te zien.. wellicht kan ze een keer mee naar het strand en met onze honden spelen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Marleen,

    Lekker om ook weer thuis te zijn. Je hebt de zon meegenomen, het is hier zeker zo warm. Wat een leuke hond heb je genomen ! Mies staat bij ons op de piano, zwaai elke dag even naar hem. Vond laatst nog een dvd-tje met wat fotos en filmpjes van het oude SBS, kom vlug op de koffie en neem die even mee. Dikke kus van Hilco en Fimke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Marleen,
    Wat een scheetje zeg. Geniet van je nieuwe aanwinst.
    Groetjes Ellis

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een poepie...
    Was heerlijk om je weer effe te horen..
    Hep nu al zin in oktober ;-)
    Gaan elkaar snel bellen en/of zien...
    Wil alles weten ;-)... Blij dat joe weer er weer bent... Geniet lekker van Luna en van alles wat er op je pad komt... Tot snel.. hele dikke kus uut een bloedheet Preixan
    Moon en Rolf

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Marleen,

    Gefeliciteerd. Echt een lief beestje zeg!

    Voor onze nieuwe site http://www.hondenenpuppies.nl (voor en door hondenbezitters) zoek ik nog mensen die de ontwikkelingen van een jonge pup willen beschrijven. Zou jij het leuk vinden om wellicht wat te schrijven?

    Ik hoor het wel.

    Groetjes en een goed weeken.

    Bastin van Oers
    HondenEnPuppies.nl

    BeantwoordenVerwijderen