Vandaag heb ik mijn puppy opgehaald. Het is een teefje en ze heet Luna.
Ontzettend lief en aanhankelijk :)
Volop genieten, een nieuwe start! Na het overlijden van Michel op 1 juni 2010 ben ik 3 weken naar India gegaan om weer een beetje tot mezelf te komen. Terug vol energie en plannen begin ik de draad van mijn leven weer op te pakken. Vanaf 13 juli samen met Luna, een kruising Heidewachtel / Labrador.
Schattig hondje en een leuke naam ook. je zal er veel plezier aan beleven. Kom zeker een keertje op kraamvisite. Veel liefs XX
BeantwoordenVerwijderenAngelique en Winfred XX
Lieve Marleen...
BeantwoordenVerwijderenWat een poepie!
Heerlijk,iemand voor te zorgen wat zal je er een plezier aan gaan beleven.
Kleine tip:een puppycursus is altijd handiggggggg.
Liefs van ons
ps ...
BeantwoordenVerwijderenMisschien een idee om een puppyblog te beginnen.
Dan hoef je je blogverslaving nog niet op te geven:)
Aaaahhhhh wat een schatje en wat een leuke naam! Geniet ervan!
BeantwoordenVerwijderenWat en lieverd om te zien.. wellicht kan ze een keer mee naar het strand en met onze honden spelen
BeantwoordenVerwijderenHoi Marleen,
BeantwoordenVerwijderenLekker om ook weer thuis te zijn. Je hebt de zon meegenomen, het is hier zeker zo warm. Wat een leuke hond heb je genomen ! Mies staat bij ons op de piano, zwaai elke dag even naar hem. Vond laatst nog een dvd-tje met wat fotos en filmpjes van het oude SBS, kom vlug op de koffie en neem die even mee. Dikke kus van Hilco en Fimke
Hoi Marleen,
BeantwoordenVerwijderenWat een scheetje zeg. Geniet van je nieuwe aanwinst.
Groetjes Ellis
Wat een poepie...
BeantwoordenVerwijderenWas heerlijk om je weer effe te horen..
Hep nu al zin in oktober ;-)
Gaan elkaar snel bellen en/of zien...
Wil alles weten ;-)... Blij dat joe weer er weer bent... Geniet lekker van Luna en van alles wat er op je pad komt... Tot snel.. hele dikke kus uut een bloedheet Preixan
Moon en Rolf
Hoi Marleen,
BeantwoordenVerwijderenGefeliciteerd. Echt een lief beestje zeg!
Voor onze nieuwe site http://www.hondenenpuppies.nl (voor en door hondenbezitters) zoek ik nog mensen die de ontwikkelingen van een jonge pup willen beschrijven. Zou jij het leuk vinden om wellicht wat te schrijven?
Ik hoor het wel.
Groetjes en een goed weeken.
Bastin van Oers
HondenEnPuppies.nl