donderdag 8 juli 2010

Volop genieten

Ineens gaat het heel erg snel.... nog maar een paar dagen hier in het paradijsje. Daarnet weer een heerlijke massages gehad en een komkommer masker (vers komkommersap).

Gisteren hebben we een nieuwe vrouw ontmoet, Angela, ditmaal uit Engeland (London). Weer erg leuk :) Ik kom hier allemaal leuke en sterke vrouwen tegen, allemaal met hun eigen verhaal en allemaal heel verschillend.

Murriel en Angela bij het zwembad.

Ik ga niet meer naar yoga maar houd me rustig, alleen een beetje zwemmen en dromen van de toekomst.


De Duitsers waren erg verdrietig vanmorgen en ik begrijp dat ik precies op tijd ben voor de finale zondag (pffff wat een feest! NOT).
http://verkopen.marktplaats.nl/photopopup/358864162/1 Dit is de link naar de foto van het hondje dat ik op het oog heb......

4 opmerkingen:

  1. Hee Marleen,

    wat een heerlijke tijd daar! Hoorde ook van Evelien dat het goed met je gaat! En wat een poepies die puppies. Wij hebbben ook nooit spijt gehad van onze hond, het is echt een kind van ons. Zo lief en onvoorwaardelijk! kus
    jet en jw

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige pups, er zit vast een lieverd bij voor jou. fijne laatste dag/dagen gewenst van ons. En natuurlijk een goede reis naar een oranje Holland, maar ik begreep dat het je niet echt boeit het voetbal. Mij (liek) ook niet hoor. Wel leuk als we winnen natuurlijk maar ook weer lekker rustig als het WK voorbij is. Winfred heeft veel moeten werken met het WK. We spreken/zien elkaar wel als je terug bent. De temperatuur hier is nog tropisch, vandaag weer boven 30 c.

    Liefs Angelique en Winfred XX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Marleen, Fijn te lezen dat je het naar je zin hebt gehad en weet wat je nu wil gaan doen. De puppies zijn echt dotjes. wij zijn ook nog steeds erg happy met onze honden. Echt gezelschapsdieren.
    Goede vlucht terug naar Nederland.
    xx Hubert en Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hé Marleen,

    Ziet er goed hoor, daar in India. Je ziet er heerlijk relaxed uit, fijn dat je rug geen problemen meer geeft. En wat een poepies, die honden. Heb echt veel bewondering voor je, hoe je je vizier op de toekomst richt en plannen voor jezelf maakt. You go girl!

    Goede reis terug enneh, welke blog ga je hierna beginnen? ;-)

    xxxMelissa

    BeantwoordenVerwijderen