vrijdag 25 juni 2010

Another day in Paradise


Vandaag was weer een heerlijke relaxte dag (iedere dag trouwens tot nu toe :))

Na het ontbijt 1.5 uur yoga, daarna heb ik een manicure en pedicure gehad en mijn wenkbrauwen laten epileren met een draadje (veel beter dan met een pincet)

Vanmiddag geluncht met Irina en een franse vrouw; Murielle. Was erg grappig, zo gek als een deur. Ze heeft haar hondje in Frankrijk naar een kuuroord gestuurd want die kon niet mee naar India. Zij is hier voor 49 dagen om 30 kg kwijt te raken die ze is aangekomen toen ze voor haar werk in Rusland zat.

om 16 uur heb ik altijd mijn massages. Net zoals gisteren weer warm water met graan in kleine gietertjes door 2 vrouwen continue over mee heen (45 minuten) en daarna een uurtje continue olie over mijn voorhoofd. Erg relaxed allemaal. Ik vergeet alleen steeds waar het allemaal goed voor is :)

1 opmerking:

  1. Hee Marleen wat fijn dat het allemaal goed gaat. Alweer een week voorbij, niet te geloven.
    Hier heel wat ongezondere tijden, we zitten midden in het Diekerhoekse feest! Weinig slaap, veel drank, vette bek, je kent het wel...
    We moeten denk ik ook maar een weekje kuren straks :-)
    Dikke zoen van M&M

    BeantwoordenVerwijderen