maandag 14 juni 2010

Inentingen

Zo er zit weer een hele riedel inentingen in. Wel zo safe natuurlijk.

Vanmiddag ging ik even de stad in... pffff wat een gekkenhuis, helemaal niet aan gedacht dat Nederland speelde. Liep ik daar in mijn roze t-shirt, dat vloekt behoorlijk met al dat oranje. Hiernaast toch nog een beetje oranje-gevoel :)

Ik heb weer een hoop kunnen regelen vandaag. Ik kreeg de overlijdensakte en die heb je voor veel zaken zoals pensioen, verzekering en bankzaken nodig.

Vanavond bij vrienden eten.

2 opmerkingen:

  1. Lieve Marleen,
    Ja wat is het leven dan dubbel he. Ik kan me voorstellen dat je daar niet mee bezig bent.
    Nog bedankt voor het mooie afscheid! Ik vond het zo knap hoe mooi je de toespraak deed mijn complimenten.Ik ga zeker je blog volgen. En dat je jezelf weer een beetje zal gaan vinden.Maar ik weet dat dat je zal gaan lukken.Je bent een stiertje he ;-).
    Hele warme knuffel en kus van Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Marleen,

    Ik wens je een hele goede en vruchtbare reis toe. Ik ga je volgen uiteraard.
    Sterkte met alle administratieve beslommeringen.

    xx

    Suus

    BeantwoordenVerwijderen