
Na ruim 5 maanden voor Michel te hebben gezorgd is mijn allerliefste op 1 juni overleden. Vandaag nemen we afscheid van hem.
Om weer tot mezelf te komen en na te denken over wat ik wil ga ik 3 weken naar India. 19 juni vertrek ik en ik kom 11 juli weer terug (misschien blijf ik langer als het goed bevalt).

Helemaal in het zuiden tussen Trivandrum en Somatheeram ligt Manaltheeram.
Ik heb een hutje in Manaltheeram (www.manaltheeram.com) met uitzicht op zee. Iedere dag yoga en meditatie en 2 tot 3 ayurveda behandelingen (massages e.d.). Vegetarische maaltijden en geen alcohol. Ik denk dat ik als herboren terug kom.

Ik vind het geweldig stoer!
BeantwoordenVerwijderenen ik ook! Ziet er top uit,
BeantwoordenVerwijderenxxxLenie
Hoi Marleen,
BeantwoordenVerwijderenGeweldig hoe je dit allemaal doet, petje af.
Het afscheid was geweldig mooi, wat veel mensen. Ik zal Mies nooit meer vergeten, hij heeft een plekje in mijn hart gekregen. Ooit zal ik hem weerzien. Rust lekker uit en denk goed na. Heel veel liefs en bedankt voor het mooie afscheid. Dikke kus van Hilco en Fimke
Als je het niet erg vindt blijf ik je blog volgen, ben er ook een beetje verslaafd aan geraakt en het lijkt me leuk om mee te leven met je reis en kuurervaringen. Erg goed van je, na de moelijke periode vol pijn en zorgen eens helemaal aan jezelf denken en met je gezondheid bezig zijn. Wij hopen dat het je ontzettend goed zal doen, en natuurlijk zal Mies als een beschermengeltje met je mee gaan. Bedankt voor het mooie afscheid waar we nogmaals bevestigd kregen, MIES WAS EEN PRACHTMAN, hij en de mooie momenten die we deelden blijven in ons hart. Nu jij....we wensen je zo veel goeds en rust toe.
BeantwoordenVerwijderenKnuffels Angelique en Winfred XX
Nou Marleen, ga lekker in volledige vrijheid. Tijd om te ont-wikkelen. Aandacht alleen voor jezelf is OK. Alles wat aandacht krijgt groeit. Het lijkt me heel bijzonder en misschien moeilijk om weer in Nederland terug te komen. Als het reizen je eenmaal in het bloed zit...
BeantwoordenVerwijderenGoede reis en ben heel benieuwd naar de verhalen. Ik zie mezelf daar ook wel een keer zitten zeg maar.
veel groeten, Michiel