dinsdag 29 juni 2010

Rustige dag

Gisterenavond tijdens het eten nog wat extra kruiden gevraagd tegen de pijn die weer opkwam. Daarna gelukkig geen last meer gehad.

De kookdemonstratie van gisteren stelde niet zo veel voor, maar ik de hier genoeg inspiratie op voor veel lekkere gerechten. Nu ik d juiste kruiden heb komt het helemaal goed.

Jullie zouden me hier naar bed moeten zien gaan. Onder mijn klamboe is het net een kleine tent. Ik neem van alles mee: water, muziek, klok, boek, bril, kruidenpillen. Zo heb ik alles bijdehand. Ik hoef er alleen nog maar uit als ik naar de wc moet :)

Vanmorgen rustig opgestaan, ontbeten en naar het zwembad gelopen. In mijn kamer had ik al wat rustige oefeningen gedaan want yoga zit er even niet in voor me. In plaats daarvan maar wat extra rondjes zwemmen. Ik heb geen pijn meer maar het is nog wel gevoelig.

Voor de lunch zijn we hier het dorp ingelopen en hebben Igar en ik wat omslagdoeken gekocht om als rok te dragen. Ik kwam erachter dat het dorp hier Chamara heet.

Straks weer naar mijn massage, lekker rustig dagje dus.....

Er zijn hier leuke kleine eekhoorntjes die de hele dag lopen te donderjagen. Ze rennen achter elkaar aan en jagen de vogels weg :)


Nog wat foto' s van gisteren:


2 opmerkingen:

  1. Fijn dat het beter gaat met je rug.

    XXX Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoooooooooooooooooo India,
    En zooooooooooooooooo Ganesha.
    Weet je hoe hij aan zijn koppie kwam?
    Moet je maar eens vragen.
    Mooi verhaal hè? Zo onschuldig en zo doorleeft, Laat je relativeren en dat is zo India.
    Dikke kus lief, Lekker doen waar je zin in hebt.
    Peter en Susan

    BeantwoordenVerwijderen