Net samen met Jan ons oude autootje naar de garage gebracht. Zij gaan hem verkopen. Doet wel pijn maar alleen vind ik er niks aan om in het autootje te rijden. Het was echt Mies zijn baby.

Vanmiddag ga ik eerst naar Den Haag om mijn visum op te halen en dan door naar Amsterdam voor een afspraak en later waarschijnlijk nog naar Rotterdam om een oude kennis te ontmoeten.
Ik houd mezelf wel bezig zo :)

Hey Marleen,
BeantwoordenVerwijderenNog één nachtje en dan ga je naar India.
We wensen je een voorspoedige reis. Kom lekker tot rust en we hopen dat je jezelf een klein beetje terug vindt.
Je zal zien wat voor een mooie meid je dan tegen komt.
Kussssssssssssss
Peter en Susan
Ik snap dat helemaal, van het autootje.
BeantwoordenVerwijderenIk hoop van harte dat het autootje weer twee van die hele fijne lieverds vindt die met hem gaan touren :)
Marleen, nog 1 nachtje en jouw reis begint. Ik wens je een heel fijne tijd! Ik zag net jouw mobiele nummer staan op je andere Blog, ben zo vrij geweest het in mijn mobiel op te slaan. Kan ik je ook nog eens smsen en bellen :) (hoezo heb ik last van kokervisie, dat ik dat nummer nu pas zag staan...)
Dag lieve mooie meid, ik hoop dat je zoveel als mogelijk zal genieten.
Zoen,
Caroline
Hai Marleen,
BeantwoordenVerwijderenIk wil je even een hele goede reis wensen. Ik hoop dat je tot rust zult komen en weer een beetje tot jezelf kunt komen. Geniet ervan, we blijven je een beetje volgen via je blog.
Michael & Mélanie
Lieve Marleen.
BeantwoordenVerwijderenMorgen is de dag dat je een grote reis gaat maken.
Een reis dit keer alleen.
Een reis om lichamelijk en geestelijk bij te komen van de 5 moeilijke maanden die achter jou liggen.
En jij je Mies moest verliezen.
Maar lieverd, hij reist mee in jouw hart.
Geniet van de reis.
Leeg je hoofd en kom weer tot je zelf.
Probeer er kracht uit te putten,
en kom weer als herboren thuis zodat je de toekomst weer aankunt.
Je kunt het en je verdient het zo.
Wij reizen een beetje met je mee, door dit blog te volgen.
Een hele goeie reis Marleen.
Liefs Rob en Gerda
Lieve Marleen,
BeantwoordenVerwijderenZat ook aan je te denken en besef dat het morgen zo ver is. Sluit me helemaal aan bij de mooie woorden van Rob en Gerda en wens je een hele mooie reis.
Dikke knuffel van Elselies
Lieve marleen.....
BeantwoordenVerwijderenHans en ik wensen je een hele goede reis toe.
Het zal niet makkelijk worden,maar we hopen dat je na deze zware maanden een beetje jezelf kan terug vinden.Het zal niet makkelijk zijn meissie...
Wij volgen je via je blogs en hopen dat je na drie weken weer veilig in Nederland terug komt.
Liefs Hans en anita
Lieve Marleen, we wensen je een hele goede reis toe en hopelijk vind je veel rust en inspiratie. We zullen je volgen via de weblog, veel groetjes, Jeroen & Yvonne.
BeantwoordenVerwijderen