Volgende week een drukke week met veel afspraken en nog veel te regelen.
Volop genieten, een nieuwe start! Na het overlijden van Michel op 1 juni 2010 ben ik 3 weken naar India gegaan om weer een beetje tot mezelf te komen. Terug vol energie en plannen begin ik de draad van mijn leven weer op te pakken. Vanaf 13 juli samen met Luna, een kruising Heidewachtel / Labrador.
Ben van de week vrij, als ik iets voor je kan doen bel of sms me maar hoor.
BeantwoordenVerwijderenAngelique X