Zo relaxed zie ik er dus uit na de massages, haar vol met olie en de charmante groene jas aan :) De foto' s zijn een beetje mistig want mijn lens was nog beslagen....
Het is hier zo ontzettend mooi!
Vanmorgen heb ik Abbey uitgezwaaid. Straks ga ik denk ik bij het zwembad liggen lezen. Iedere dag om 16.00 uur krijg ik mijn massages.
Bedankt lieve mensen voor jullie berichtjes, doet me heel erg goed. Ik kan nog steeds niet terugmailen maar kan mijn ontvangen mails wel lezen hier.

ziet er toppie uit Marleen, hoop dat je meer leuke mensen ontmoet!
BeantwoordenVerwijderenEnjoy, Lenie
Ook groen staat je goed hoor, je past mooi bij de omgeving. Foto's zien er goed uit, mooi hoor. Wat we nu wel hebben in Nederland is mooi weer. Het is 25 graden en vanavond gaan we weer in het oranje voor Nederland. Wij hebben een WK feestje voor de oudste van Winfred, die wordt 12 jaar. Een hele fijne dag een een fijne Massage. Liefs
BeantwoordenVerwijderenAngelique en Winfred XX
Lieve, lieve Marleen,
BeantwoordenVerwijderenWe zijn net terug van de voetbal in de tent maar toch nog even snel kijken hoe het met je gaat. Goed zo te lezen. Een lach en een traan, dat hoor erbij! Vandaag heeft Jan je plantjes water gegeven buiten, de jacuzzi is al leeg en staat uit (ook de verwarming in je huuske), ook als je er niet bent vinden we het fijn om nog een beetje voor je te zorgen. Zorg ook goed voor jezelf, maar dat zit wel goed volgens mij! Dikke zoen,
Inge
Het is er mistig ook heel erg mooi :)
BeantwoordenVerwijderenJe blogs klinken heerlijk ontspannen, Marleen... ik ga ervan uit dat ze weerspiegelen hoe je je voelt.
Laat de wereld inderdaad maar even in een lager standje ronddraaien.
(Ik denk dat ik zo ook maar eens op zoek ga naar een tube stopverf en een fles olie om mijn pet mee te vullen, goed idee! :D )
Lieve marleen.....
BeantwoordenVerwijderenIedere dag lees ik even je blogs,en het ziet er allemaal heerlijk uit!
Wat een ontspanning allemaal.
Je lichaam zal wel heerlijk ontspannen straks zijn,ik vraag me af of je ook zeg maar bep gesprekken krijgt,of hoort dat niet bij de behandeling.
De omgeving ziet er fantastisch uit!
Ga er lekker van genieten(maar dat doe je al;)en soms zullen er mindere dagen zijn.
Liefs van ons
Hoi Marleen,
BeantwoordenVerwijderenGeniet van je reis en massages etc, goed dat je dit doet, lijkt me bijna ook onmogelijk om in deze "thuiswereld" zo snel weer te moeten meedraaien?
Deze rust en tijd voor jezelf en heel veel gedachten over Michel in zo'n prachtige omgeving zal je vast goed doen.. Geniet verder en we lezen weer graag verder over je,
gr. Jeroen en Yvonne