woensdag 23 juni 2010

strand en zwembad

Gisterenmiddag tijdens de lunch heb ik Abbey ontmoet. Een man uit Belgie, in India geboren en in Engeland opgegroeid. Is wel zo gezellig om samen te eten. We hebben vanmorgen een wandeling gemaakt naar verschillende baaien.

Jammer genoeg gaat hij morgen alweer weg maar er zijn vandaag verschillende nieuwe mensen gekomen dus ik denk dat ik wel weer nieuwe mensen ontmoet.
Vanmiddag ook nog in het zwembad geweest en daarna weer een behandeling. Dit keer een aantal massages en daarna kreeg ik een op maat gemaakte kap op mijn hoofd, dichtgestopt met een soort stopverf en daarin kwam olie. Dat moest ik 20 minuten op mijn hoofd houden. Het is ergens goed voor maar dat ben ik vergeten. :) Ik zoek het morgen wel weer even op. Het heet in ieder geval sistovasty.

Avonds weer lekker vegetarisch gegeten

1 opmerking:

  1. Lieve Marleen,
    Een op maat gemaakte kap over je hoofd?Stopverf? Olie? Het klinkt zowel avontuurlijk als gewoon...brrrrr. Maar alles erom heen klinkt als relaxed en even helemaal tot jezelf komen. De foto's zien er in ieder geval verleidelijk uit... Take care! Extra knuf van ons xxx Bianca en Alwin

    BeantwoordenVerwijderen