Gisteren met Peter Koek en Nicoline een Apple laptop gekocht om mee te nemen naar India. Leuk speeltje! :) Volgende week ga ik naar de GGD voor mijn inentingen.
Verder hoef ik weinig voor te bereiden. Mijn kleren in een koffer en klaar.
zaterdag 12 juni 2010
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

Deze reactie is verwijderd door de auteur.
BeantwoordenVerwijderenLieve Marleen,
BeantwoordenVerwijderen"Doe alle ervaringen op die het leven je biedt, zonder eigen ervaringen zul je de waarheid niet leren kennen"
Hopen dat je alle rust en wijsheid (waar je naar op zoek bent) vindt in India.. Je hebt het verdiend.. Zoals M&M al schreven. Je bent een Herowientje :-) Een voorbeeld voor ons allemaal... in iedergeval voor mij. Geniet en een dikke Bisou
He Marleen,
BeantwoordenVerwijderenHet ziet er prachtig uit daar in India. Wat fijn ook dat je zoveel directe steun ervaart van Peter en Nicoline!
Bijzonder dat je al zo snel naar India gaat, alleen, met in je hart Mies. In gedachten ben ik bij je. Ik vind het een mooie keuze. Vertrouw en volg je lichaam, veel liefs, Henriƫtte
Hee Marleentje welkom bij de appeltjesclub! Ik ga ervan uit dat ik op tijd terug ben zaterdag om je nog een dikke afscheidspakkerd te geven! Op naar India en je eigen ikkie...
BeantwoordenVerwijderenDikke X
Wat heerlijk, een apple! hoop dat jij er net zo blij van wordt!
BeantwoordenVerwijderenIk volg je op je blogs en kan zo een klein beetje met je mee :)
XX
Caroline