Vanmiddag een intakegesprek bij de ayurveda artsen gehad en meteen mijn eerste behandelingen gekregen.
Heeeeeel veeeeeeeel olie!!!!
Eerste een hoofdmassage voor de ontspanning, mijn haar helemaal ingeolied. Daarna een nek rug massage (zittend) Toen ging ik op een matras op de grond liggen. Erboven hing een touw waar de therapeut zich aan vasthield om vervolgens met haar voet mijn hele lijf te masseren. Heeeel apart. Daarna een gewone massage op een massagetafel maar ook weer met heel veel olie.
Na een gezichtsmassage werd er nog olie in mijn neus gegoten..... niet zo lekker, dat schijnt goed te zijn om je holtes te reinigen.
Na een behandeling krijg je een groene jas aan (very charming... NOT) en blijf je een uurtje rusten met een kokosnoot met een rietje mmmmmm Daarna in je cottage douchen
zondag 20 juni 2010
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

Lieve Marleen,
BeantwoordenVerwijderenHet klinkt heerlijk en niet zo fijn tegelijk.... olie in je neus....afijn, je wordt zo wel lekker doorgespoeld, haha. Het lijkt mij wel een heerlijke omgeving. Ga je ook nog foto's plaatsen op je blog? Wij hopen dat je lekker weer een beetje tot jezelf komt. Hier gaat alles zijn gangetje. Onze hond heeft vandaag oordopjes in, dus het was een vermoeiende wandeling, pffff. Hopelijk morgen er weer uit. Verder een luie dag, vaderdag en verder niks. Nu koken.
Liefs van ons xxx
Bianca en Alwin
Ja, Zelfs olie in je neus, als het maar ergens goed voor is. De rest klinkt heerlijk, die massage's. En dat iedere dag. Is het eten ook lekker? Beetje gezond zeker? Ik (liek) heb gewerkt vandaag in een surinaams gezin, doe dus een beetje mee met het exotische. Kreeg vandaag een lekkere pittige maaltijd voorgeschoteld en de baby had een blauwe stip op zijn voorhoofd toen ik kwam vanmorgen. Schijnt een derde oog te zijn als afleiding voor het bezoek dat komt kijken.
BeantwoordenVerwijderenLiefs Angelique,
ps: groetjes van Winfred (zit naast me op de bank te genieten van voetbal, na een drukke en voor hem vroege vaderdag).XX
Hallo lieve schat, heerlijk al die olie, kan ik er bij schuiven . klinkt helemaal super ontspannend. geniet er lekker van. Wij hopen dat de eten
BeantwoordenVerwijderenwel lekker is en dat je goed ontspannend bij die mooie lekkere blauwe zee kan genieten. dikke kus Annette en Marcel
Hoi Marleen, we vinden het fijn dat je van al die warmte, massages, good food, prachtige uitzichten en rust aan het genieten bent. We volgen je maar laten je tegelijkertijd ook met rust :-). Ideaal zo'n blog. Liefs Jan en Sabrina
BeantwoordenVerwijderen