Jammer genoeg gaat hij morgen alweer weg maar er zijn vandaag verschillende nieuwe mensen gekomen dus ik denk dat ik wel weer nieuwe mensen ontmoet.
Avonds weer lekker vegetarisch gegeten
Volop genieten, een nieuwe start! Na het overlijden van Michel op 1 juni 2010 ben ik 3 weken naar India gegaan om weer een beetje tot mezelf te komen. Terug vol energie en plannen begin ik de draad van mijn leven weer op te pakken. Vanaf 13 juli samen met Luna, een kruising Heidewachtel / Labrador.
Lieve Marleen,
BeantwoordenVerwijderenEen op maat gemaakte kap over je hoofd?Stopverf? Olie? Het klinkt zowel avontuurlijk als gewoon...brrrrr. Maar alles erom heen klinkt als relaxed en even helemaal tot jezelf komen. De foto's zien er in ieder geval verleidelijk uit... Take care! Extra knuf van ons xxx Bianca en Alwin