Vanmorgen had ik geen zin om al vroeg naar meditatie te gaan en heb ik uitgeslapen tot een uur of 9. Daarna op mijn gemakje ontbeten. Lekker allemaal gezonde dingen en veel fruit.
Daarna ben ik naar het strand gewandeld en naar het resort waar ik eigenlijk geboekt had. Dit is resort is nieuwer en ziet er wel mooier uit maar je hoort overal getimmer dus dat is een stuk minder.
Hieronder de foto' s die ik gemaakt heb.
Dit is mijn cottage
Ik heb een heerlijk bed, voelt gezellig en veilig s nachts de klamboe om me heen.
En met dit uitzicht kan ik ook prima leven
Na de wandeling was het tijd voor yoga. 1,5 uur per dag. Was top! Niet te vermoeiend maar ook niet te makkelijk. Dit wil k iedere dag wel. Goed voor mijn body & soul.
Straks is het tijd voor de lunch, wat een leven :)
Ik kan mijn mail wel ontvangen hier, dus iedereen bedankt voor de reacties die ze niet op deze blog konden zetten! Het lukt me nog niet om mail te verzenden. Peter kan jij me nog een keer mailen hoe dat moet????

Tjee meid... wat een geweldig stekkie hep ie daar. Het ziet er geweldig uut !! Geniet lekker van alles wat dit heerlijke oord je te bieden heeft ;-) ik hoop dat je over een paar weekies je "pita" hep gevonden.. enjoy meid.. en hou ons heerlijk op de hoogte.. we genieten van je verhalen !! dikke bisou
BeantwoordenVerwijderenHee lieverd, wat klinkt dat allemaal goed! Volgens mij begin je al aardig je draai te vinden daar.. Geniet en rust uit, zodat alles een beetje kan bezinken en je langzaam aan de verwerking kan beginnen. Ik vind het supergoed wat je doet!
BeantwoordenVerwijderenHele dikke kus uit een zonnig Holten