Het is heerlijk hier! Ik kan hier heel goed aan wennen.
Het eten is heerlijk ook al eet ik geen vlees. Gisteren heb ik een speciaal menu gekregen omdat ik meteen wat kilo' s wil afvallen. Ook het eten van mijn nieuwe menu smaakt geweldig. Iedere keer heel veel ' herbal tea' en gisteren na de massage weer melk uit een kokosnoot.
De massage was weer hetzelfde als gisteren. Deze massage krijg ik een paar dagen om mijn lichaam voor te bereiden op wat er verder nog gaat komen..... Ik ben benieuwd! Dit is in ieder geval een hele heftige massage. Als het klaar is ben ik doodmoe maar als ik na een uurtje heb gedoucht ben ik als herboren.
Er zijn geen Nederlanders hier. Tot nu toe kom ik alleen Russen tegen (vooral vrouwen) en wat mensen uit India. Ik voel me niet eenzaam en heb het prima naar mijn zin zo in mijn eentje.
Ik denk veel aan Mies en dan vooral aan de leuke dingen, die maken me aan het lachen. Soms moet ik huilen maar dat is vooral als ik er aan denk hoe moeilijk het voor hem was om ziek te zijn en hoe jammer het is dat hij zo hard heeft gevochten en het toch niet heeft gered.
Ook luister ik veel naar muziek. Michel hield niet van de meeste van mijn muziek. Ik luister nu dus vooral naar muziek van 20 jaar geleden :) Goede oldies dus!
dinsdag 22 juni 2010
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

Hoi Marleen,
BeantwoordenVerwijderengeniet ervan en laat alles maar los als dat lukt. We denken aan je en willen graag bijpraten als je eraan toe bent.
Kus en geniet ze,
Bianca en Paul
Wij komen je gewoon even wat knuffels brengen. Denk aan de mooie momenten (zijn er vast heel erg veel) en luister naar de muziek die je mooi vindt. Maar ook de traantjes moet je af en toe kunnen laten gaan. Geeft niets, vindt je rust en laat alle behandelingen en gezond eten je lichaam en geest goed doen.
BeantwoordenVerwijderenLiefs Angelique en Winfred XX
Fijn te lezen dat je moet lachen om de leuke herinneringen. Mies was ook iemand om veel mee te lachen. Wat een levensgenieter!
BeantwoordenVerwijderenEn het verdriet.... ach Marleen, dat mag er ook zijn. Alle emoties hebben hun waarde, maar dat hoef ik jóu echt niet uit te leggen...
Lieverd, een zoen vanuit dit gewone Nederlandje. X
Hallo Marleen,
BeantwoordenVerwijderenGoed te lezen dat je het naar je zin hebt. Geniet ervan en het is logisch dat je verdriet hebt. Het is niet niks om je maatje te moeten verliezen. Laat je tranen de vrije loop, dat lucht op. Laat je vooral lekker verwennen en luister maar heerlijk naar die wereldmuziek van toen! Kan me er helemaal in vinden.
Lieve groetjes Ellis
Fijn dat het je zo goed vergaat! :-)
BeantwoordenVerwijderenGeniet van je golden oldies! ;-)
xx
Suus
Lieve Marleen,
BeantwoordenVerwijderenVoor ons is het ook wel een beetje wennen zonder jou om ons heen te hebben na de intense weken die we samen beleefd hebben. Goed om te horen dat je draai daar gevonden hebt en er momenten zijn dat je je herboren voelt. Dat heb je nodig, dat verdien je! Liefs, Jan en Inge