Daarna een stuk het dorp hier ingelopen. Je merkt goed dat het hier geen hoogseizoen is. Veel winkeltjes zijn dicht maar dat maakt niet uit want ze verkopen toch allemaal hetzelfde. We hebben al besloten om binnenkort naar een stadje hier in de buurt te gaan waar het minder touristisch is.
In het dorp:
Ze hebben hier veel van die mooie oude auto' s:
Als ik wil kan ik begin juli toch nog naar Maramtheeram verhuizen. De cottages staan daar dichter bij zee en het resort is wat nieuwer. Maar ik weet nog niet wat ik doe. Het is wel zo leuk om een paar mensen te kennen. Ik vind het niet erg om alleen te zijn maar samen eten en af en toe ergens met een aantal mensen naartoe gaan is wel leuker dan alleen.
In de olie die ze hier gebruiken tijdens de behandelingen zitten allerlei kruiden. De behandeling die ik de laatste 3 dagen kreeg zijn goed voor het versterken van je geheugen en je mentale conditie maar ook tegen hoofdpijn (heb ik gelukkig nooit). De behandelingen van de eerste dagen waren ter voorbereiding van mijn kuur en om je holtes te reinigen en je weerstand aan te sterken. Ik word er superrelaxed van. Eerst heel erg moe en na een uurtje als ik heb gedoucht ben ik weer helemaal fris.
De yoga was erg zwaar vandaag. Ik had ook meteen al spierpijn maar gelukkig wist Srikumhaidi (mijn masseuse) daar wel raad mee. Ik voel nu alleen mijn onderrug nog. Mijn armen en schouders zijn weer helemaal in orde.

Als ik het zo hoor, kom je straks echt herboren terug. Wat je beschrijft lijkt me allemaal heerlijk en goed voor je lichaam. De spierpijn zal er wel bijhoren. Hier ook nog mooie temperaturen, maar geen strand en massage's (kunnen we wel wat aan doen natuurlijk, zal hem eens lief aankijken). Groetjes vanuit mijn tuintje. Ik met laptopje , winfred in ligstoel met een tijdschrift. Geniet meid, het is je zo gegund. Liefs
BeantwoordenVerwijderenAngelique en Winfred XX