zondag 20 juni 2010

Marleen in India

Vanmorgen kwam ik na een voorspoedige vlucht, met tussenstop in Dubai, rond 9 uur aan in India.

De chauffeur van het resort stond me op te wachten en na een rit door het drukke verkeer, hier weet je tenminste waar je een toeter voor hebt, kwamen we aan in Somatheeram. Ik had op Manaltheeram geboekt maar omdat ze daar aan het werk zijn (maakt veel geluid) heb ik een cottage bij het resort ernaast gekregen.

Lekker hutje met uitzicht op zee. Lekker gegegeten ook met uitzicht op zee. Verder vandaag rustig aan gedaan. Koffer uitgepakt, beetje rond gelopen en straks heb ik een intakegesprek met de ayurveda arts om mijn programma samen te stellen.

Ik ga me hier wel vermaken 3 weken...... :)

3 opmerkingen:

  1. Lieve marleen...

    Wat fijn dat je een voorspoedige vlucht hebt gehad.
    Hoelang is het eigenlijk vliegen?
    Ik ben benieuwd wat je programma in gaat houden,maar dat zullen we vast via je blogs wel lezen.
    En dat uitzicht op zee lijkt me heerlijkkkkk...
    Kusjes van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je goed bent aangekomen, geniet van de tijd daar, alles een plekje geven en tot rust komen. Je hebt het verdiend na al die zware maanden.

    Lieve groet,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Marleen,

    Goed om te lezen dat je goed geland bent, nu ook nog in figuurlijke zin weer "landen" bij jezelf. Zet 'm op. Wij leven met je mee!
    Zoen! Inge

    BeantwoordenVerwijderen