zondag 27 juni 2010

Mijn rug



Vanmorgen ondanks de pijn in mijn rug toch maar naar yoga gegaan. Wel en beetje rustig aan. Het is vandaag erg warm dus na yoga zijn we naar het zwembad gegaan en daarna nog even naar het strand.


Na een uitgebreide lunch met zijn vieren was het al weer tijd voor mijn volgende behandeling. Tijdens de lunch had ik al moeite om lang op mijn stoel te blijven zitten, ik ging mijn rug steeds meer voelen.

In plaats van de behandeling van gisteren (die zou ik vandaag nog 1x krijgen) heb ik gevraagd of ze mijn rug wilden masseren. Ik kreeg twee masseuses en die gingen flink tekeer. Eerst weer met veel olie en daarna met een soort stempels gevuld met kruiden die steeds in hete olie werd gedoopt. Op het laatst wist ik echt niet meer hoe ik moest liggen dus ik heb ze maar gevraagd om te stoppen. Ik kreeg van de dokter kruiden mee tegen de pijn.

Terug in mijn cottage wist ik weer niet hoe ik het had, liggen ging niet, staan ook niet en zitten ook niet. Maar toen gingen de kruiden werken en nu heb ik nergens last van :) Het lijkt wel of er een zenuw bekneld zit ofzo dus ik ga morgen maar niet naar yoga.

3 opmerkingen:

  1. Hè, wat vervelend voor je, rugpijn! Verstandig, Marleen, om goed naar je lijf te luisteren en de yoga dan maar even te laten voor wat het is.
    En fijn dat die kruiden toch zijn gaan werken, het is tenslotte de bedoeling dat je deze reis ontspannen kan en even geen lichamelijke pijn erbij krijgt.
    Blijkbaar moest de innerlijke pijn er toch uit? Je hebt zo veel gedragen de afgelopen maanden...

    Vanuit hier wat liefdevolle energie naar jou toe! Met een zoen erbij, XX

    Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is erg pijnlijk; een beknelde zenuw in je rug. Zwemmen kan verlichten, mits het water niet te koud is. Je moet van al die massages natuurlijk geen pijn overhouden.... Bijzonder is wel dat die kruiden dan zo hun werk doen. Het klinkt allemaal als een bijzondere ervaring. Hopelijk is het precies te omgeving die je nu nodig hebt. Extra knuf van ons xxxx Bianca en Alwin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hè meid, daar zat je nou net niet op te wachten. Hoop wel voor je dat die pijn snel weggaat, dit is niet relaxed. Goed om te zien dat je daar ook leuke mensen om je heen hebt waar je mee kunt socializen. Probeer, ondanks de pijn, wel te blijven genieten hè. Laat die kruiden maar komen!

    Dikke kus, Melissa & Willem Jan

    BeantwoordenVerwijderen