We hebben veel foto' s gemaakt, ik zal er een paar op de blog zette. Vanavond hebben we een kookdemonstratie, dat komt goed uit want ik heb heerlijke kruiden gekocht vandaag om thuis indiaas te kunnen koken. Wat is het eten toch ontzettend lekker hier. Ik mis het vlees helemaal niet en ook zonder alcohol is geen probleem. Alle lekkere fruitsapjes compenseren ruimschoots.
Ganesh is mijn lievelings god, hij brengt voorspoed en wijsheid (kunnen we allemaal goed gebruiken) en hij is vrolijk en ziet er gezellig uit. Dit schilderij wilde ik kopen maar ze vroegen er te veel geld voor. Dan maar een foto.
Nog een keer Ganesh:
De haven vlakbij Kovalam:

Prachtige foto's marleen!
BeantwoordenVerwijderenWat een armoede daar he tjemig!
Blij dat je rug beter is vrouw.... kunnen we vast reserveren voor een Indiaas diner? :-) Maarten gaat je helpen met koken, hij heeft les gehad van zn broertje, die heeft er heel wat tijd doorgebracht... xxxx
BeantwoordenVerwijderenmooi foto's en wat fijn dat het beter gaat met je rug. Wat kruiden en massage al niet kunnen doen. Gezellig dat je ook samen dingen kunt ondernemen. Als je eens met de kruiden gaat experimenteren houden wij ons aanbevolen.
BeantwoordenVerwijderenAngelique en Winfred XX
Hoi Marleen !
BeantwoordenVerwijderenEven een berichtje van Hilco en Fimke, heerlijk om te zien dat je het lekker hebt in India. Ziet er prachtig uit allemaal, waarschijnlijk inn het echt nog mooier dan op de foto's. We hebben Mies op de Piano staan en elke dag zwaaien we naar hem met af en aai over z'n bol. Als je terug komt, gan we vlug een keertje borrelen of zo. Geniet er van, dikke kus XXX Hilco en Fimke