zondag 13 juni 2010

Rustig

Vandaag een rustige dag. Jan en Onno kwamen langs om te bespreken wat zij gaan doen als ik in India ben. Ik heb onkruid gewied uit de voortuin. pffff niks meer gewend, een blaar en een ingescheurde nagel.

Volgende week een drukke week met veel afspraken en nog veel te regelen.

1 opmerking:

  1. Ben van de week vrij, als ik iets voor je kan doen bel of sms me maar hoor.
    Angelique X

    BeantwoordenVerwijderen