Vandaag zomaar kunnen uitslapen! Kwam pas om 9 uur mijn bedje uit. Weinig gedaan vandaag, een beetje met mijn Apple gespeeld.
Vanmiddag kwam de verzekeringsman om de verzekeringen waar nodig aan te passen en over de nieuwe hypotheek te praten. Ziet er goed uit allemaal. Ik ga met een gerust hart naar India. Ik kreeg vandaag de ticket binnen.
dinsdag 15 juni 2010
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

Lieve Marleen...
BeantwoordenVerwijderenFijn dat je even lekker kon uitslapen!
Ook de papierenellende....kost ook altijd even tijd.Ook dat moet helaas allemaal geregeld worden.Nog een paar nachtjes slapen en dan ga je een heel byzondere reis maken!Ik vind het knap hoor...
Wij blijven je volgen..
Liefs van ons
hoi marleen,
BeantwoordenVerwijderenwat fijn dat alles qua hypotheek en ander papierwerk er goed uitziet, dat is een zorg minder! nu nog even aftellen naar de 19e.
xx jet en jw
Lieve Marleen,
BeantwoordenVerwijderenGoed om te lezen dat de papierenwinkel waarschijnlijk positief uit gaat pakken. Dan ga je toch met een rustiger gevoel richting India. Spannend hoor, bijna vertrek. Wij gaan je volgen... Liefs en dikke knuffels xxx Bianca en Alwin