Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Volop genieten, een nieuwe start! Na het overlijden van Michel op 1 juni 2010 ben ik 3 weken naar India gegaan om weer een beetje tot mezelf te komen. Terug vol energie en plannen begin ik de draad van mijn leven weer op te pakken. Vanaf 13 juli samen met Luna, een kruising Heidewachtel / Labrador.
Marleen,
BeantwoordenVerwijderenHet ziet er erg goed uit! Ik hoop dat je daar vind alles dat je zoekt (inspiratie, jezelf, vrede, enz). Jij verdiend alles!
We zien je weer thuis (en nog voor je vertrek)!
Lekker uitrusten!
Monica & Gerbe
"Kan er niks aan doen... 3 mei..." xxx
Marleen,
BeantwoordenVerwijderenGoed gedaan! Hoe jij Michel hebt bijgestaan in z'n moeilijkste momenten. Hoe jij de uitvaart en herdenking hebt gedaan. En hoe je nu naar India gaat. Goed gedaan. Je hebt gelijk, na alles wat je gegeven hebt, moet je nu weer tot jezelf komen om verder te gaan.
Je bent 'n herowientje,'n kanjer waar Michel trots op kan zijn en wij ook!
Geniet van je reis.
Liefs,
Maarten & Marion
Lieve Marleen,
BeantwoordenVerwijderenIk sluit me helemaal aan bij de woorden van Maarten en Marion.
Wat ben ik trots jou te mogen kennen!
Geniet van je reis en zorg maar even heel goed voor jezelf!
XX
Caroline