vrijdag 11 juni 2010

Visum aanvragen

Vandaag pasfoto's maken en naar Den Haag om een visum voor India aanvragen. Over 8 dagen vertrek ik al!

3 opmerkingen:

  1. Marleen,
    Het ziet er erg goed uit! Ik hoop dat je daar vind alles dat je zoekt (inspiratie, jezelf, vrede, enz). Jij verdiend alles!
    We zien je weer thuis (en nog voor je vertrek)!
    Lekker uitrusten!
    Monica & Gerbe
    "Kan er niks aan doen... 3 mei..." xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Marleen,

    Goed gedaan! Hoe jij Michel hebt bijgestaan in z'n moeilijkste momenten. Hoe jij de uitvaart en herdenking hebt gedaan. En hoe je nu naar India gaat. Goed gedaan. Je hebt gelijk, na alles wat je gegeven hebt, moet je nu weer tot jezelf komen om verder te gaan.
    Je bent 'n herowientje,'n kanjer waar Michel trots op kan zijn en wij ook!
    Geniet van je reis.
    Liefs,
    Maarten & Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Marleen,

    Ik sluit me helemaal aan bij de woorden van Maarten en Marion.
    Wat ben ik trots jou te mogen kennen!

    Geniet van je reis en zorg maar even heel goed voor jezelf!

    XX
    Caroline

    BeantwoordenVerwijderen