woensdag 30 juni 2010

weinig te melden vandaag

Vandaag een rustige dag. Geen yoga in plaats daarvan gezwommen. Mijn rug gaat iedere dag iets beter. De massages doen me erg goed. Weer gezellig gegeten met de meiden.

Ik krijg een steeds beter beeld over wat ik ga doen als ik terug ben in Nederland. Voorlopig geniet ik elke dag volop hier.

3 opmerkingen:

  1. Hoi Marleen,
    We lezen je berichtjes weer even en die lievelingsgod Ganesh helpt je al volop?? wijsheid,vrolijkheid etc. kunnen we allen goed gebruiken.
    Goed dat het met je rug al stukken beter gaat en dat je elke dag daar kunt genieten, hartstikke goed van je en laat je nog goed in de watten leggen daar,
    groeten Jeroen en Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg benieuwd naar je plannen wat je wil gaan doen? Dat horen we natuurlijk wel als je terug bent. Voorlopig nog lekker genieten van de rust de massage's enz. Goed dat je rug nu beter gaat. Liefs

    Angelique en Winfred,
    ps: Hier ook nog steeds tropische temperaturen, morgen 25 tot 31 graden. Pffff :X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daar gaan we eens lekker een avondje over uit eten nichtie, ben heel benieuwd!
    greetz, Lenie

    BeantwoordenVerwijderen