Vandaag was een rustig dagje, nog de laatste dingen een beetje geregeld.
Vanmiddag bij vrienden gegeten en daarna naar de film met 4 vrouwen; Sex and the city.... erg grappig.
Morgen naar Peter en Nicoline in Noordwijk. Zij brengen mij naar het vliegveld.
vrijdag 18 juni 2010
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

Deze reactie is verwijderd door de auteur.
BeantwoordenVerwijderenLieve Marleen, we wensen je een goeie reis en hoop dat je je rust kan vinden om je batterij weer op te laden..!!
BeantwoordenVerwijderenWe gaan je volgen..!!
Geniet..!!
Liefs Eric en Lou
Een hele goede reis! tot blogs!
BeantwoordenVerwijderenxxxxxx jet en jw
We gaan je volgen, voor nu alvast een goede reis. Erg benieuwd naar je eerste berichtjes over je reis en de kuurtjes. Zal je zeker goed doen meid. XXX
BeantwoordenVerwijderenAngelique en Winfred
Hee Marleen hoop dat je een goede reis hebt gehad, jammer dat t niet meer lukte, ik was uiteindelijk pas om half 4 van boord, toen vertrok jij al, en je stond ook nog eens ergens aan het eind van Schiphol! :-). Je klonk goed aan de telefoon, je was er klaar voor zei je.. Ben trots op je hoor!
BeantwoordenVerwijderenEven bijkomen van de trip nu, en het dan allemaal over je heen laten komen. Ben benieuwd! Dikke X en keep us posted..
Ik kijk nu al uit naar je ervaringen, Marleen!
BeantwoordenVerwijderenZoenzoen