vrijdag 18 juni 2010

Sex and the city

Vandaag was een rustig dagje, nog de laatste dingen een beetje geregeld.

Vanmiddag bij vrienden gegeten en daarna naar de film met 4 vrouwen; Sex and the city.... erg grappig.

Morgen naar Peter en Nicoline in Noordwijk. Zij brengen mij naar het vliegveld.

6 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Marleen, we wensen je een goeie reis en hoop dat je je rust kan vinden om je batterij weer op te laden..!!
    We gaan je volgen..!!

    Geniet..!!

    Liefs Eric en Lou

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele goede reis! tot blogs!
    xxxxxx jet en jw

    BeantwoordenVerwijderen
  4. We gaan je volgen, voor nu alvast een goede reis. Erg benieuwd naar je eerste berichtjes over je reis en de kuurtjes. Zal je zeker goed doen meid. XXX

    Angelique en Winfred

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hee Marleen hoop dat je een goede reis hebt gehad, jammer dat t niet meer lukte, ik was uiteindelijk pas om half 4 van boord, toen vertrok jij al, en je stond ook nog eens ergens aan het eind van Schiphol! :-). Je klonk goed aan de telefoon, je was er klaar voor zei je.. Ben trots op je hoor!
    Even bijkomen van de trip nu, en het dan allemaal over je heen laten komen. Ben benieuwd! Dikke X en keep us posted..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kijk nu al uit naar je ervaringen, Marleen!
    Zoenzoen

    BeantwoordenVerwijderen