Vandaag is het de eerste maand zonder Michel, dat voelt wel heel vreemd en onwerkelijk. Het lijkt veel langer maar ook veel korter. Ook al is hij overleden ik voel hem nog wel steeds bij me en daar ben ik blij om. Het gaat wel goed komen met deze dame :) daar heb ik alle vertrouwen in.
woensdag 30 juni 2010
Vanmorgen weer rustig aan mijn oefeningen in mijn kamer gedaan in plaats van yoga. Heel rustig met Miles Davis op de achtergrond. Als Iga straks terug is van yoga gaan we een stuk langs het strand wandelen en foto' s maken. Om 16 uur zoals iedere dag weer mijn massages.
Wat een heerlijk leven hier! Ik merk dat ik weer helemaal aan het opladen ben en heb al weer zin om straks thuis aan de slag te gaan met van alles en nog wat.
Vandaag is het de eerste maand zonder Michel, dat voelt wel heel vreemd en onwerkelijk. Het lijkt veel langer maar ook veel korter. Ook al is hij overleden ik voel hem nog wel steeds bij me en daar ben ik blij om. Het gaat wel goed komen met deze dame :) daar heb ik alle vertrouwen in.
Vandaag is het de eerste maand zonder Michel, dat voelt wel heel vreemd en onwerkelijk. Het lijkt veel langer maar ook veel korter. Ook al is hij overleden ik voel hem nog wel steeds bij me en daar ben ik blij om. Het gaat wel goed komen met deze dame :) daar heb ik alle vertrouwen in.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

Lieve Marleen...
BeantwoordenVerwijderenWat heerlijk dat je je daar lekker kan opladen!
Ik weet zeker dat het goed komt met je....ik lees vol bewondering hoe je geniet van alles(Michel zou niet anders gewild hebben)Ik vind het knap hoor!
En zoals ik als eens zei:Het leven is eindig...maar de liefde blijft!
Liefs Anita en hans
Hoi daar,
BeantwoordenVerwijderenHet klinkt als een kleine eigen wereld in deze wereld... een perfecte plek om tot jezelf te komen. Ja, alweer een maand, de tijd vliegt voorbij. Mooi dat je Mies nog bij je voelt. Mijn broer zegt altijd dat een (h)echte band met een geliefde altijd blijft bestaan en dat dit niet afhangt van het stoffelijke. Daar ga ik ook altijd van uit. Vanuit een heel warm Nederland, dikke knuffels en liefs van ons xxx Bianca en Alwin
Ik ben blijf dat je het zo naar je zin heb! Geniet ervan zolang als het maar nodig is!
BeantwoordenVerwijderenIk denk veel aan jou.
groetjes
Monica